Нейромаркетинг/ Neuromarketing/ гэж юу вэ?


Нейромаркетинг товч бөгөөд тодорхой тайлбарлавал маркетингийн өдөөгчид хандах хэрэглэгчдийн мэдрэмж, танин мэдэхүй, сэтгэл хөдлөлийн хариу үйлдлийг судалдаг маркетингийн салбар ухаан юм. Өөрөөр хэлбэл худалдан авалт хийлгэхийн тулд хүний тархинд ямар мэдрэмж /амтлах, үнэртэх, сонсох, харах, барих/ суулгах ёстойг судалдаг ухаан юм.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Борлуулалтын төлөвлөгөө хэрхэн гаргах вэ?

Менежер ба байгууллагын соёл