Маркетингийн төлөвлөгөө хэрхэн боловсруулах вэ?


Сайн маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулахын тулд бодитой мэдээлэл, судалгаан дээр тулгуурлан дэс дараалалтай хийх шаардлагатай байдаг. Тиймээс маркетингийн төлөвлөгөө
хийхэд шаардагдах үр дүнтэй аргаас хуваалцая



1. Маркетингийн судалгаа авах, зах зээлийг мэдрэх
Үүнд:
  • Зах зээлийн хандлагыг тодорхойлох
  • Хэрэглэгчдийн сегмент, худалдан авах зан төлөв тодорхойлох
  • Үйлдвэрийн хүчин чадал
  • Үйлдвэр->Борлуулагч->Худалдан авагч  үйл явцыг судлаг гэх мэт.
2. Зорилтод зах зээлийг судалж түүнд нэвтрэх стратегийг боловсруулах
3. Зах зээл дээрх хэрэглэгчдийн юу хүсэж байгаад хэрхэн хүрэх арга замыг судлаж тодорхойлох
4. Өрсөлдөгчөө тодорхойлж  /бид юугаар дутуу юугаар илүү байгааг судлах/ түүнд баримтлах стратеги боловсруулах.
5. Эндээс  Маркетингийн  үндсэн баримтлах стратегээ сонгоно.

  • Шууд маркетинг /танилцуулга, email.../
  • Дэвшилтэт маркетинг  /Facebook, Twitter, Youtube.../
  • Зар сурталчилгаа Гэх мэт
6. Маркетингийн 7p  болох Үнэ, Байршил  хоёрын нарийн уялдааг судлан бүтээгдэхүүн үйлчилгээ маань хаана хэнд яаж хүрэх гэж буйг тооцоолох.
7. Санхүүгийн дүн шинжилгээ хийх.
8. Маркетингийн бодлогыг хэрэгжүүлнсээр гарах үр дүнг тооцоолох,
9. Үр дүнгээс шинжилгээ дүгнэлт хийх.

Comments

Popular posts from this blog

Борлуулалтын төлөвлөгөө хэрхэн гаргах вэ?

Менежер ба байгууллагын соёл